23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nu kan kunderne samle Ice Age-mærker i Lidl

De populære figurer udkommer som samle-klistermærker.

Den femte Ice Age-film rammer de danske biograflærreder i juli, og i den forbindelse giver dagligvarekæden Lidl nu kunderne mulighed for at samle klistermærker med figurerne og vinde billetter til den nye film, skriver kæden i en pressemeddelelse.

- Ice Age-filmene er elsket af både børn og voksne, og i Lidl er vi også fans af universet og, vi håber, at vores kunder synes det er sjovt at de kan samle på motiver fra filmen, når de handler i vores butikker, siger Rikke Brandes, kommunikationschef i Lidl Danmark.

Alle kunder, der handler for 100 kr. i Lidl, får således en pakke med fire Ice Age-stickers med i købet, og de 144 forskellige motiver vil være at finde i alle Lidls butikker landet over fra den 3. juli.

Derudover kan kunderne købe et samlealbum til klistermærkerne, ligesom de kan købe blandt andet nattøj, undertøj og T-shirts i børnestørrelse med print fra filmen.

Kunderne kan desuden deltage i konkurrencen om at vinde biografbilletter til den nye film. Det gør de ved at uploade et foto på kædens Facebookside taget ved Ice Age-fotovæggen, som findes i alle Lidls butikker.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|